Kawan , Rugby, etc.




Setelah hampir setahun aku tidak 'menconteng blog ' ni,banyak suda perkara yang pahit ada yang manis pun ada yang telah aku 'rasai'..hehe..tapi x pa..ok la tu...Besok suda balik ke sekolah (asrama) meneruskan perjuangan kue demi agama,bangsa dan negara...so,aku nak cerita sal kawan2x kue yang baik2 belaka nie...ni contoh gambar kwn2x aku...


go bahrin..hehe..captain bha nie


budak2x semboy..:xD..hehe..nie event team epok2x menang..team kue bha..hehe


kami rindu sensei...(...Nie last kami beramah sama sensei...



nie gambar budak-budak rugby yang bersemangat la kunuk...dorang nie telah memenagi pertandingan di sbp..tahniah pada mereka...yng penting mereka tentu bangga bila aku telah 'menguar-uar' kan cerita kemenangan mereka....Mereka telah dipimpin oleh dua orang Guru..iaitu En.Amzari dan En.Rizan yang telah banyak menolong mereeka dan aku juga sekali...kami sebenarnya tidak kuat cuma persefahaman kami yang menyebabkan kami kuat..cehh..taksub..x dala..heheyang penting kami telah mengharumkan nama sekolah S.m.S. Ladatu..tahniah semua..;xD









0 kritik:

 
©2009 THE BUUNTU | tempat lepak orang 15 tahun ke atas | by C Z e m