Logo yang memuaskan aku dan kawan2x

Assalamualaikum....

Setelah kembali aktif dalam aktiviti berblogging ini...aku telah 'tercipta' satu logo yang saja-saja ak buat iaitu logo untuk kelab sekolah aku "KELAB PENCEGAH JENAYAH"(KPJ)..Mungkin konco2x blog ku atau pun sesiapa yang melihat atau terbaca artikel nie mesti tertanya-tanya mengapa aku buat logo ni.Ini adalah untuk menjadikan logo rasmi kelab KPJ sekolah yang sebelum ini tidak ada terdaya untuk membuatnya.Sebelum ini aku ada mencipta logo KPJ tapi semasa tu aku belum lagi'insance' menggunakan adobe Ps.Kali ini aku telah diajar oleh "pacik" aku yang memang pakar dalam bidang ni.Trimas kepada dia dan harap dia bangga apabila baca blog ku ni.




Logo ini merupakan hasil otak ku sendiri...kalau jelek komen dan kalau cantik pun komen juga agar aku bisa meningkatkan lagi kemahiran dalam mencipta logo.Ok..silakan konco2x untuk komen..komen-komen..cepat2x..jangan malu2x..

4 kritik:

Anonymous said...

nice one..use what sofware

77 said...

aq hrgai susa pyah mu zem..hehe..tengs arh~mangat kelab plak kn??haha...semat laaaa...tp skali teok td mcm logo pngkap pn ada gk oww...

ariez said...

duuiii~... c erra... trep smngat pngkap bha... tp btul jgk bha.... cam logo pngkp... apapun, nice lar.... erm.. trus jd logo rasmi kha zem..??

nrskna said...

wahhh !! cubaan yang terbaik KELAB PENCEGAH JENAYAH :))

 
©2009 THE BUUNTU | tempat lepak orang 15 tahun ke atas | by C Z e m